Monday, May 23, 2011

LF #300 2011.05.23

ひとに合わせることは
僕にとって難しいことじゃない
僕はどんな色にでも
自分を描けるから そうしたいなら

そうすればいい
そうすることが

愛だと想うなら
そうすればいい
今日も素直に
僕は僕で…
いつも素直に
僕と云う色で…
----

Feel free to correct any mistakes~

To agree (to adjust) with (each)others
is not hard for me to do
What color I should put on
I will paint myself (with the color)
as you want

that should do
The things to do 

If you think that is love
that should do

also today, I can honestly as I am ...
Always be honest and express/say it with my color
---

0 comments: